Τρίτη 25 Ιουνίου 2013

Gönülçelen - Ένα αστέρι γεννιέται: Το νέο τούρκικο του Mega με την Asi να διασκευάζει ρόλο της Audrey Hepburn

Gönülçelen: Το νέο τούρκικο σίριαλ που θα μας καθηλώσει με τους Τuba Büyüküstün και Cansel Elcin.


Μέσα στο πρώτο 15ήμερο του Ιουλίου αναμένεται να ξεκινήσει η προβολή της σειράς Gönülçelen από το κανάλι του Mega.

ΥΠΟΘΕΣΗ:

Το σίριαλ Gönülçelen είναι εμπνευσμένο από το έργο του Bernard Shaw "Πυγμαλίων" αλλά και την κινηματογραφική του προσαρμογή "Ωραία μου κυρία" με πρωταγωνίστρια την Audrey Hepburn. Ωστόσο, το σίριαλ μεταφέρει το σκηνικό στην Κωνσταντινούπολη όπου ζουν οι δυο πρωταγωνιστές Murat Μουράτ και Hasret Χασρέτ. Ο Μουράτ είναι 30 χρονών, είναι επιτυχημένος μουσικός και δάσκαλος μουσικής ενώ έχει γεννηθεί και μεγαλώσει στην Κωνσταντινούπολη. Προέρχεται από αξιοσέβαστους, πλούσιους και ευγενής ανθρώπους. Από την άλλη πλευρά, η πρωταγωνίστρια της σειράς Χασρέτ, γεννήθηκε και μεγάλωσε σε μία από τις πιο φτωχικές γειτονιές της Κωνσταντινούπολης. Είναι μια νέα γυναίκα με ελεύθερο πνεύμα και αυθορμητισμό. Η Χασρέτ βγάζει τα προς το ζειν πουλώντας λουλούδια και τραγουδώντας περιστασιακά σε μια μπάντα.

Ο Μουράτ ακούει τυχαία την ανεκπαίδευτη φωνή της και αναλαμβάνει να της διδάξει τα μυστικά της μουσικής, παρέχοντάς της κλασσική εκπαίδευση. Τελικά ανάμεσα στις νότες γεννιέται ένας μεγάλος έρωτας…

Σημείωση: Κατά τη διάρκεια του έργου θα ακούσουμε πολλές φορές την Χασρέτ να τραγουδάει, αλλά η φωνή δεν είναι της Τuba Büyüküstün.

Ακούστε ένα από τα τραγούδια της σειράς:




Το σίριαλ είναι παραγωγή του 2010.

Πρωταγωνιστές:



Πρώτο Επεισόδιο

Τι κοιτάς;
Κάθε λουλούδι έχει το ζώδιο του. Το δικό μου είναι νάρκισσος.
θα έρθεις το βράδυ στην συναυλία, έτσι;
Το λουλούδι σου είναι είναι τουλίπα.
Υπηρεσία δωματίου; Μπορώ να έχω δύο φλιτζάνια καφέ, σας παρακαλώ; Ευχαριστώ.
Ο χρόνος περνάει. Πρέπει να μου πεις.
Τι; Τι να σου πω;
Ότι θα φύγεις.
Τι; Γιατί το λες αυτό;
Ποτέ δεν μου είπες ότι μ αγαπάς.
Αυτός ...


Η πρώτη τυχαία συνάντηση

Χασρέτ: Θα αγοράσεις ένα λουλούδι για να δώσεις στην αγαπημένη σου;
Tι έγινε; Δεν σου αρέσαμε; Παιδί της μαμάς!





Η σκηνή της μεταμόρφωσης: Το ασχημόπαπο γίνεται κύκνος (Επεισόδιο 8)



Hasret: Κύριε Μουράτ; Είσαι εκεί;
Murat: Ναι.
Hasret: Μείνε εκεί. Κάθισε.
Murat: Γιατί;
Hasret: Θέλω να σου δείξω.
Murat: Εντάξει. Κάθομαι.
Hasret: Βγαίνω. Απλά κοίταξε.
Έρχομαι.
(Ο Μουράτ τα έχει χαμένα)
Hasret: Τι έγινε; Δεν σου αρέσω;
Murat: Είσαι τόσο...
Hasret: Είμαι τόσο χάλια; Τα μαλλιά ή το φόρεμα μου;
Murat: Είσαι πολύ...
Hasret: Πολύ τι; Πες κάτι.
Murat: Είσαι πολύ όμορφη. Έμεινα άφωνος.. έχασα τα λόγια μου.
Hasret: Αλήθεια; Αυτό είναι καλό;
Murat: Όταν σε βλέπω νιώθω ότι είναι πιο κοντά στο όνειρο μου.
Hasret: Είναι καλό αυτή τη φορά από εμένα;
Murat: Είμαι όλο και πιο κοντά. Βήμα-βήμα σε αυτό το στάδιο.
Hasret: Είναι αυτό που ήθελα. Να ανέβω στη σκηνή μαζί σου...
Murat: Υπάρχει κάτι που λείπει. Ας το ολοκληρώσουμε.
Νομίζω ότι αυτό θα ολοκληρώσει το φόρεμα σου.
Hasret: Ευχαριστώ. Μου αρέσει πολύ.
Murat: Χαίρομαι που σου αρέσει. Λοιπόν, είμαστε έτοιμοι.


Το φιλί...



Murat: Χασρετ;
Hasret: Εσύ; Πως ήξερες ότι ήμουν εδώ;
Murat: Ο Τζιαν με κάλεσε και μου είπε πως είσαι κάπου εδώ. Ήξερα πως θα είσαι στη λίμνη... επειδή σου αρέσει το νερό. Το έμαθα..
Hasret: Είναι διαφορετικό.
Murat: Το ξέρω. Πηγές να δεις την μητέρα σου, έτσι δεν είναι;
Hasret: Είναι ένα τεράστιο κτίριο. Σαν ένα γυάλινο πύργο σαν ένα από αυτά στα παραμύθια. Υπάρχουν αδιάβατα βουνά ανάμεσα σε εμένα και τη μαμά μου.
Murat: Iσως δεν είναι αδιάβατα.
Hasret: Όχι. Δεν μπορώ να τα περάσω. Με έχει ήδη ξεχάσει.
Murat: Δεν μπορείς να ξέρεις τι σκέφτεται, πρέπει να μιλήσεις πρώτα μαζί της.
Hasret: Έπρεπε να πάω στα πόδια της, μόνο και μόνο για να την δω. Αλλά δεν πρόκειται να την ξανά συναντήσω.
Murat: Χασρετ, μην λες πράγματα που θα μετανιώσεις.
Hasret: Γιατί να μετανιώσω; Έφυγε.. Έχασα τη μητέρα μου για χρόνια και χρόνια. Και τώρα έμαθα ότι είναι πιο μακριά από τα αστέρια.
Κοίτα, ότι αγγίζω θρυμματίζεται...Τα πάντα στη ζωή μου είναι χάλια.
Murat: Είμαι και εγώ μέσα σε αυτό το χαλί;
Hasret: Όλα λάθος. Ότι αγγίζω είναι κατάρα....δεν ανήκω σε κανέναν.. ούτε στην αδερφή μου, ούτε στον μπαμπά μου..

(Ο Μουράτ φιλάει την Χασρετ)


Μερικοί ακόμη διάλογοι μεταξύ των πρωταγωνιστών της σειράς



Hasret: Δεν κατάλαβα.. Σου αρέσω ή όχι; Είμαι καλή ή χάλια;
Murat: Πως θα ήθελες να σε δω;
Hasret: Θα ήθελα να δείχνω καλά. Άντε, πες μου την γνώμη σου και να φύγουμε.
Murat: Τώρα καταλαβαίνω τον τρόπο που έχεις τον τελευταίο καιρό.
Κανείς αθλητισμό, παίζεις πιάνο, οδηγείς αυτοκίνητο.. αλλά αυτά γιατί θέλεις να μοιάσεις στη Σελίν. Φοράς το ίδιο φόρεμα...
Hasret: Αυτό το φόρεμα και το φουλάρι το αγόρασε η κύρια Νέσριν.


Hasret: Δεν ξέρω.. όλα αυτά είναι καινούργια για μένα.
Murat: Αυτό που βλέπεις είναι επίσης όμορφο, Χασρετ.
Θυμήσου τότε που φόρεσες το φόρεμα της Μπεριν και ήρθες στο Πανεπιστήμιο. Θυμάσαι τι σου είπα τότε;
Σου είπα να μην είσαι μια άλλη.. Να είσαι ο εαυτός σου
Hasret: Ναι. Αλλά αυτό είναι διαφορετικό.
Murat: Δεν είναι διαφορετικo. Αυτά τα λόγια λέμε σε κάθε κατάσταση. Πρέπει να σταθείς στα πόδια σου χωρίς να αντιγράφεις κανέναν. Να είσαι ο εαυτός σου.. τότε όλοι θα σε θέλουν.
Hasret: Το σημαντικό για μένα είναι να σου αρέσω. Να νοιάζεσαι για μένα.
Νομίζεις πως δεν μου αρέσεις;

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ





Διάβασε περισσότερα στο exoumenea.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Spartoo.gr - Εκπτώσεις για αγορά επώνυμων παπουτσιών

ΕΚΠΤΩΤΙΚΑ ΚΟΥΠΟΝΙΑ SPARTOO

Ενδιαφέροντα άρθρα



Θυροειδής: Πώς θα χάσεις κιλά αν έχεις υποθυρεοειδισμό; Δες το μενού διατροφής!Στα κύματα του έρωτα: Τα 5 πρώτα επεισόδια της νέας κροάτικης σειράς του ANT1



Gönülçelen - Ένα αστέρι γεννιέται: Το νέο τούρκικο του Mega με την Asi να διασκευάζει ρόλο της Audrey Hepburn


Αυτή είναι η φωνή της Χασρέτ. Δες φωτογραφίες και ελληνικούς στίχους τραγουδιού σειράς


Ένα αστέρι γεννιέται ("Ωραία μου κυρία" ή Gönülçelen) - Δείτε το πρώτο επεισόδιο


Ένα αστέρι γεννιέται - Gönülçelen: Η πρεμιέρα του νέο τούρκικο σίριαλ του Mega. Δες trailer και υπόθεση


Θανάσιμη ομορφιά (Eve düşen yıldırım): Ακόμη μία ημιτελής σειρά έρχεται στο Mega


Ένα αστέρι γεννιέται: Ξέρατι ότι η "Χασρέτ" και ο "Μουράτ" είχα σχέση στην πραγματικότητα; Ωστόσο σήμερα η "Χασρέτ" είναι παντρεμένη με τον Λεβέντ και έχουν δυο δίδυμες κόρες



ΕΠΕΙΣΟΔΙΑ 51 -55 GR SUBS ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Ο Λεβέντ κάνει πρόταση γάμου στη Χασρέτ. Σοκ για τον Μουράτ. Δες το video!



ΕΠΕΙΣΟΔΙΑ 56 - 60 ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Ο Μουράτ δεν αντέχει μακριά από Χασρέτ και επιστρέφει από Παρίσι. Επεισόδια 56-60 με ελληνικούς υπότιτλους



http://go.linkwi.se/z/10719-783/CD13912/?

Για μοντέρνα χαλιά σε οικονομικές τιμές, κάνε κλικ εδώ


Για προσφορές σε λευκά είδη και προϊόντα σπιτιού, δες εδώ


Για φθηνά εισιτήρια εσωτερικού αλλά και εξωτερικού, κάνε κλικ εδώ

Τελευταίες Αναρτήσεις