Δευτέρα 20 Μαΐου 2013

Αντώνης Ρέμος - Είμαι εγώ. Άκουσε ολόκληρο το νέο τραγούδι & Στίχοι τραγουδιού

Αντώνης Ρέμος Είμαι Εγώ. Antonis Remos Eimai ego. Άκουσε ολόκληρο το τραγούδι του Αντώνη Ρέμου και δες στίχους τραγουδιού.


Αντώνης Ρέμος Είμαι Εγώ - Στίχοι
Μουσική: Δημήτρης Κοντόπουλος
Στίχοι: Όλγα Βλαχοπούλου





Ταξίδια έκανα δικά μου αγαπημένα
Εζησα όλες τις πληγές που μου 'δώσε η ζωή μέτρησα λάθη και σωστά μα βγήκαν μπερδεμένα γιατί δεν έμαθα ποτέ ποιος έφταιξε πολύ
Κοιμήθηκα σε αγκαλιές δικιές μου μα και ξένες αγάπες που έσβησε του χρόνου το νερό έκρυψα από φίλους μου στιγμές μου περασμένες γιατί ντρεπόμουν πάλι ψέμματα να πω

Βγαίνει ένας ήλιος και κοιτάει το πρόσωπό μου μα δε με καίει με ζεσταίνει η φωτιά
Οτι αγάπησα το έκανα δικό μου δε με κρυώνει ο αέρας που φυσά
Βγαίνει ένας ήλιος να μου δείξει τι αξίζω δε με βαραίνει όμως ο πόνος άλλο πια. Φεύγω μακριά γιατί νομίζω πως αρχίζω να 'μαι εγώ ίσως για πρώτη μου φορά

Περπάτησα σε διαδρομές που μου 'δείχναν οι άλλοι και πνίγηκα χίλιες φορές στη θάλασσα του νου
Μέθυσα από τα όνειρα και έμεινα εκεί στη ζάλη και με ξυπνούσε η σιωπή πάντα και κάπου αλλού


Διάβασε περισσότερα στο exoumenea.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Spartoo.gr - Εκπτώσεις για αγορά επώνυμων παπουτσιών

ΕΚΠΤΩΤΙΚΑ ΚΟΥΠΟΝΙΑ SPARTOO

Ενδιαφέροντα άρθρα



Θυροειδής: Πώς θα χάσεις κιλά αν έχεις υποθυρεοειδισμό; Δες το μενού διατροφής!Στα κύματα του έρωτα: Τα 5 πρώτα επεισόδια της νέας κροάτικης σειράς του ANT1



Gönülçelen - Ένα αστέρι γεννιέται: Το νέο τούρκικο του Mega με την Asi να διασκευάζει ρόλο της Audrey Hepburn


Αυτή είναι η φωνή της Χασρέτ. Δες φωτογραφίες και ελληνικούς στίχους τραγουδιού σειράς


Ένα αστέρι γεννιέται ("Ωραία μου κυρία" ή Gönülçelen) - Δείτε το πρώτο επεισόδιο


Ένα αστέρι γεννιέται - Gönülçelen: Η πρεμιέρα του νέο τούρκικο σίριαλ του Mega. Δες trailer και υπόθεση


Θανάσιμη ομορφιά (Eve düşen yıldırım): Ακόμη μία ημιτελής σειρά έρχεται στο Mega


Ένα αστέρι γεννιέται: Ξέρατι ότι η "Χασρέτ" και ο "Μουράτ" είχα σχέση στην πραγματικότητα; Ωστόσο σήμερα η "Χασρέτ" είναι παντρεμένη με τον Λεβέντ και έχουν δυο δίδυμες κόρες



ΕΠΕΙΣΟΔΙΑ 51 -55 GR SUBS ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Ο Λεβέντ κάνει πρόταση γάμου στη Χασρέτ. Σοκ για τον Μουράτ. Δες το video!



ΕΠΕΙΣΟΔΙΑ 56 - 60 ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Ο Μουράτ δεν αντέχει μακριά από Χασρέτ και επιστρέφει από Παρίσι. Επεισόδια 56-60 με ελληνικούς υπότιτλους



http://go.linkwi.se/z/10719-783/CD13912/?

Για μοντέρνα χαλιά σε οικονομικές τιμές, κάνε κλικ εδώ


Για προσφορές σε λευκά είδη και προϊόντα σπιτιού, δες εδώ


Για φθηνά εισιτήρια εσωτερικού αλλά και εξωτερικού, κάνε κλικ εδώ

Τελευταίες Αναρτήσεις